Közzétéve:

Guinot – Az angol királyi család kedvenc kozmetikai márkája

A Guinot története több mint 50 éves múltra tekint vissza, 1963-as alapítása óta az egyik legexkluzívabb márkává nőtte ki magát. A ma már Guinot Paris néven ismert márka az 1965-ben bemutatott, egyedülálló Hydradermie kezeléssel robbant be a kozmetikai iparba,  különleges, precízen megtervezett kezelései azóta is nemzetközi tekintélynek és elismertségnek örvendenek.

A Guinot ma Franciaország első számú szalonmárkája, de az Egyesült Királyságban és Írországban is piacvezető szerepet tölt be. A brit királyi család tagjai is Guinot szalonokban szépülnek, kezelései 70 ország 11.000 szalonjában érhetőek el.

A szalonszolgáltatások mellett természetesen gondoltak az otthoni bőrápolásra is, lakossági kiszerelésű termékei kozmetikusoknál, ill. webshopokban vásárolhatók meg. A márka arc- és testápoló, gyantázás utáni, valamint fényvédő és különleges férfikozmetikai készítmények széles skáláját kínálja. Csakúgy mint a szalonkezeléseket, a Guinot termékeket is professzionalizmus és aprólékos kidolgozottság jellemzi, a krémek összetétele tudományos kutatásokon és klinikai teszteken alapszik.

A kezdetek

A Guinot gyökerei az 1920-30-as évekre nyúlnak vissza, az alapító vegyészmérnök René Guinot ekkor kezdett bele bőrápoló és bőrtisztító termékek kikísérletezésébe. A bőrápolást tudományos szemszögből közelítette meg,  melynek köszönhetően forradalmian új felismerésekre jutott. 1930-ban érte el az első áttörést, amikor felfedezte, hogy az arctisztítás kiemelkedő fontosságú a bőrápolásban, hiszen a hatóanyagok a megtisztított felületen könnyebben szívódnak fel és a bőr mélyebb rétegeibe jutnak el.

Guinot az elkövetkezendő évtizedekben 50 különböző aktív hatóanyagot azonosított, amelyek a különböző bőrtípusok ápolásához szükségesek. Emellett rájött, hogy elektromossággal fokozni tudja a krémekben lévő anyagok hatását, amelyek így intenzívebb bőrápolást tesznek lehetővé. René Guinot ezen újításait először a felesége párizsi kozmetikai szalonjában tesztelték sikerrel, az elégedett vevői vélemények pedig más szalonok érdeklődését is felkeltették. A növekvő igények kielégítésére Guinot céget alapított, a franchisehoz kezdetben 22 szalon csatlakozott.

Guinot töretlenül dolgozott új receptúrák és kezelések megalkotásán, figyelme egyre inkább az ionizációs technikák felé fordult. Ebből született meg 1965-ben a 90 perces Hydradermie kezelés, amely egy több lépésből álló, ionizációt is magában foglaló, fájdalommentes arctisztító kezelés. Az ionizáció hatására a hatóanyagok sokkal mélyebbre hatolnak a bőrben, mintha csak a hagyományos, manuális masszázzsal juttatnák be.

1972 – Középvállalatból globális cég

A Guinot kezelések és termékek népszerűsége folyamatosan nőtt, a növekvő igények kiszolgálása terjeszkedést igényelt. 1972-ben Dr. Jean-Daniel Mondin, egy fiatal kémikus vásárolta meg a René Guinot céget. Mondin vezetésével a cég fokozta az ipari termelést és a fókuszt a nemzetközi piacokra irányította, helyi forgalmazókból álló hálózat kialakításával növelte részesedését a kozmetikai iparágban. Kozmetikusok speciális képzésével és a csak szalonokban vásárolható Guinot termékekkel formálták a márka imázsát exkluzívvá.

A 70-es évek végén a cég piacra lépett a Mary Cohr kozmetikai termékcsaláddal, amely fokozatosan alakult át a Guinothoz hasonló szalonkezeléssé, amely a hangsúlyt az illóolajok használatára fektette. A Guinot és Mary Cohr márkák egyre növekvő elismertsége és kedveltsége lehetővé tette új, amerikai és ausztrál piacok meghódítását. 2000-re a cég már a világ 70 országában képviseltette magát.

Újítások a 21.században

A Guinot cég a 2000-es évek elején új kozmetikai kollekciót dobott piacra Master Colors néven. Ez a bevezetés lehetővé tette a Mary Cohr brand újrapozícionálását, amely az illóolajok és aromaterápia oldaláról közelítette meg a bőrápolást.

A növekvő eladások szükségessé tették a Melunben található gyárterület növelését, amelynek gyártó és tároló kapacitása 14.000 m2-rel bővült 2003-ban.

Az új évezred egyik újítása a Hydradermie kezelése feltuningolása is, a Hydradermie Lift már nemcsak kizárólag a tisztításra fókuszál, hanem hangsúlyt fektet a bőrfeszesítésre is.

Ezt követte a forradalmi TechniSpa anti-cellulit, karcsúsító testkezelés, majd 2009-ben jött az Epil Smart szőrtelenítési technológia.

2010-ben bemutatták a Time Logic Night Age Serum-ot, amely már az első használat után látványosan megfiatalítja a bőrt és fokozza ragyogását.

2011-ben jelentkezett a Guinot a Hydradermie továbbfejlesztett változatával, a dupla ionizációs kezeléssel, amely lehetővé tette a hatóanyagok jobb felszívódását, valamint az arc mellett a szemkontúr és a nyak kezelését is.

2013-ban debütált a Soin Hydraclean kezelés, amely mélytisztítással és relaxáló masszázzsal varázsolja újjá a bőrt, különös tekintettel a T-zónára.

A fentiekből is jól látszik, hogy a Guinot a professzionális bőrápolás egyik élharcosa, töretlenül azon munkálkodik, hogy innovatív technikákkal segítse bőrünk egészségének és fiatalságának megőrzését.

Vélemény, hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.